/tits/ - Tits

Hangers, funbags, and bosoms

At this point, ads are our only resource. Please disable your adblockers, or click here to donate!
Mode: Reply
Name
Subject
Message

Max length: 9999 |

Files
Captcha
E-mail
Password

(used to delete files and postings)

Misc

Remember to follow the rules


Feedback from the survey responses here: >>>gen/8273

Sara Anonymous 11/24/2018 (Sat) 16:20:54 Id:fc3854 No. 15406
This bitch takes the worst nudes, blurry photos, shitty angles but has nice tits nonetheless.
Thanks for sharing, been waiting for wins on her. Hope you have more.
I have one of her videos I could upload. Just not sure how
Use mega
someone gotta get her a better phone lmao!!!
I got a fuck load of shitty pics but this is one of the better ones. The quality doesn't get much better than this.
Well post em if you got em, ain't nothing wrong with lookin at some titties.
>>15406
sweeeet!
That body
(605.89 KB 1920x1080 20181108_094444.jpg)
(623.96 KB 1920x1080 20181108_094439.jpg)
(622.88 KB 1920x1080 20181108_094437.jpg)
(655.36 KB 2560x1440 20180428_200613.jpg)
(672.45 KB 2560x1440 20180428_200607.jpg)
(663.50 KB 2560x1440 20180428_200606.jpg)
>>15423
can someone upload the mega again please ?
beautiful girl β™₯ β™₯
she’s a scammer. tried to take money from me when i asked for a refund, and then she started messaging family member of mine on insta, dumb bitch
bump
bump
Does anyone have the link to the mega? The one posted above expired.
>>19150
Ya, I asked before too. Please share.
Share that MEGA pretty please
Bump!
Bought one of her vids a few months ago. Here ya go boys...
https://mega(dot)nz/#!JVU1zaLZ!9NCDqT8Lzj_05sEDbYcRN-THOKCvI4vkJLJqVXv2ZL4
>>20682
Shes hot! Thanks bro!
someone please re-up the 1st mega
You're a rockstar. Thanks
she is good
on Instagram
I love the tits on this girl
(796.51 KB 2560x1440 20180415_154752.jpg)
(752.43 KB 2560x1440 20180307_075022.jpg)
(792.30 KB 2560x1440 20180521_140916.jpg)
She has no hips
She's also weird as hell she knows she's homeless has had multiple people offer her a place and she turns everyone down.
(1.26 MB 1795x1440 Screenshot_20190605-094514~2.png)
(843.35 KB 1028x1433 Screenshot_20190605-094457~2.png)
(1.59 MB 1440x2103 Screenshot_20190602-230104~2.png)
reup that mega
(2.19 MB 1440x2102 Screenshot_20190616-003158~2.png)
(1.75 MB 1152x2035 Screenshot_20190616-003239~2.png)
(1012.05 KB 1167x981 Screenshot_20190601-193436~2.png)
Does anyone have her 68 onlyfans videos?
Can someone re-upload the mega? The ones before expired
(58.56 KB 960x720 preview.jpg)
(201.30 KB 720x1280 57653131-Snapchat-726568907(1).jpg)
You guys just don't know how much I love these tits 😍 she gives her onlyfans away free to two people every once in a while whenever she feels like it and she ended up getting me in for free once I dm'd her lol. I managed to leave with some content. Great birthday gift to me
(15.18 KB 270x270 1533677481742.jpg)
We need more files of these amazing tits
>>32502
Thanks homie! 😍🀀
>>32540
I need to bust all over those tits 😭
(3.32 MB 290x480 post_live.mp4)
Joined her onlyfans, she's pretty consistent with daily updates, even if all of the content isn't great. Sorry if this is a dumb question, but how do I screengrab the vids on there to share some here? I'm on a Mac if that makes a difference...
>>33822
There is an onlyfans downloader you can get on chrome that lets you download pictures and videos.
her onlyfans wort it? am thinking to get her new user offer
It's only $4
I>>35071

It's slot of this same stuff. She shows zero enthusiasm, and it just mainly tits. Horrible camera and lightly. Zero hardcore or anything.
Yoo!
Busty dropbox server
discordgg/qvNAFTB
>>39427
πŸ˜›
Found out this bitch works at JC Penney full time and spoke to her about her deleting me off snap and she says she deletes folks all the time. Well, lol I'm on bbwchan all the time so say hello bitch

But damn what I'd give to just shoot some ropes over those monsters 😍
>>40532
Y’all are some fucking creepy ass weirdos.
>>40546
How? Is that your mom? You sound irate lol or are you white knighting
>>40563
Not the guy who first called you out, but who the fuck cares what her occupation is? She’s had her tits on ig and dms for years. Bet she’s had more than a few jobs in that time. You are even more weird for trying to bring a β€˜mother’ comment into a rebuttle. You ok bro?
(153.47 KB 1762x1632 mz7fl6lp79uz.jpg)
>>40570 LMAOOOOO hey dumb fuck guess what? It had nothing to do with you so why you upset? πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ Nigga how about you jerk off & enjoy the uploads that IIIIIII uploaded instead of bitching about a sentence I made. Behind a CPU screen with a hard dick mad that I stated her occupation. Lmaooo fuck is wrong with you new niggas? Y'all the real weirdos getting upset about a question I asked some random slut on a bbw titty thread lmaoooo
>>40678
You're talking about shit that don't matter and calling people "white knights" to cover up for the fact that you're looking to feel special on a titty imageboard.

Shut the fuck up, post content, and get your self-esteem somewhere else.
(35.16 KB 320x240 source.gif)
Imagine being mad about a question asked about someone else lmao you have issues. Lol, and homie, I ain't your bitch posting shit because you say so. I have plenty of content but I ain't gonna post it now since it's clear you and your 2nd account wanna white knight and freeload off of other people's content and THEN get your panties in a bunch when y'all could've just ignored and disregarded the job bullshit. Lmao like wtf? Get the fuck outta here. Clowns πŸ˜‚πŸ€‘
>>40678
She been making content for years, she one of the most boring girls dropping content. Same shit, new post, boring, bland. I have a feeling she sees this cause she's active on titsintops. Wave hello guys!
She's nice n replys on IG
Reup the mega?
(1.76 MB 1440x2960 Screenshot_20191103-154658.png)
(1.58 MB 1440x2960 Screenshot_20191029-221818.png)

Delete
Report/Ban

Captcha (required for reports and bans by board staff)


no cookies?